Julklappar.


Mina julklappar som jag fick i år: En ridtröja, ett par vinterridvantar, ett par stickade vantar, idolskivan, Harry Potter-boxen, några örhängen, tre nya promarkers, en ansiktstvätt med ansiktskräm , en handbok i digitalfoto - från min kusin, ett filter till objektivet - från Louise, den nya fototidningen Shoot, en nagelfil, en biljett till Göteborg Horseshow - från Ann-Britt, som äger Billy, och pengar från släkten och mamma och pappa! TACK! 
Nu sitter jag och tittar på Harry Potter, som den nörd jag är haha! ;)
Vad har ni fått i julklapp?

F a n ny

Fick också dendär handboken i foto haha ;D

2011-12-26 @ 01:23:43
URL: http://fannyysphoto.blogg.se/
adriana {acphoto.blogg.se}

sv: hohoho, dina var inte så dumma heller! ;)

2011-12-26 @ 18:14:01
URL: http://acphoto.blogg.se/
Ellen från Finland ♥

Ååh vad fina julklappar du fått, och alla Harry Potter filmer! :D

2011-12-28 @ 12:39:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin