Badtur.


Nikon D5000 + AF Nikkor 50/1,8D
Foto & Redigering: Jag - Modell: Ellen


Ellinore

Så himla fin bild nea!

älskar den! c:

2011-07-28 @ 15:21:49
URL: http://randig.blogg.se/
agge

måste bara fråga dåden här bilden fånga mig så ^^ hur har du fått så bra fokus på vattendropparna i lufften ??

2012-01-25 @ 11:39:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin