Skylight filter.


Titta vad pappa hittade på mammas gamla systemkamera! Ett skylight filter som dessutom passar till min kamera! Blev så glad! Snacka om tur! Det har suttit på mammas kamera som hon inte använder hela tiden. Har till och med fotograferat lite med den och ändå såg jag inte filtret. Men tack vare pappas skarpa syn har jag nu ett nytt filter som jag ska testa. Jag sparade 100 kr tack vare detta! Dock är det lite skamfilat och krokigt, men det hör ju till! :) Nu drar vi nog till badet om regnmolnen vill försvinna, ha det så bra!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin