Sista dagen på höstlovet.




Lite höstbilder jag fotograferade igår!
Förlåt för dålig uppdatering, lovet har i alla fall varit super! Haft ganska mycket att göra så har inte blivit så mycket bloggande som ni märkt. Nästan alla börjar ju skolan imorgon!? Men jag ska på prao, så man har en hel veckas nästan-ledighet att njuta av också. Ska praoa på ridklubben och då man ändå vara på ett ställe man tycker om att vara på. Men nästa gång det är dags att praoa ska jag verkligen se till att få praoa hos en fotograf! Kort sagt, jag hoppas alla har haft ett lika bra lov som jag så ni kan tänka tillbaka på det imorgon i skolbänken! (;
+ Ny bloggdesign ska jag försöka få till någon dag som jag lovat så länge! Jag jobbar på det, promise!

Louise Johansson

Haha själv har jag suttit och social tränat kattungar! :'D

2011-11-07 @ 17:23:58
URL: http://myharmony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin