Nya ridhandskar.



Köpte nya ridhandskar igår när jag var på torp med Sandra! Supersköna och varma. Så nu slipper jag frysa om fingrarna när jag rider. Ska till stallet ikväll så då blir det väl upp till bevis! :)

Julia (Fotoblogg)

sv: jasså? nej det var jag inte :) men det kunde vart jag, för jag är där ibland och shoppar :) men inte igår tyvär! Annars hade det vart kul om du kom fram sa hej haha :)

2011-10-23 @ 19:04:01
URL: http://kindofjulia.blogg.se/
Amanda Landegren [Foto]

sv: Hejhopp!

Superfin blogg! Du är verkligen duktig på att fota katter. När man själv försöker kan jag hålla på i timmar men ändå bara då högst en bra bild.



Kram Amanda

2011-10-23 @ 20:48:27
URL: http://mandiphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin