Idag.


Lite av vad jag gjort idag. Har försökt spela lite låtar på gitarren som stått och dammat i ett hörn i säkert ett halvår. Har ganska ont i fingrarna nu. Sedan köpte jag en glass efter jag ridit på ridklubben! Det har vairt ett riktigt skitväder hela dagen, men trots det har jag haft en härlig dag! Har ni också det? :)

Ellen från Finland ♥

Jätte fin bild. :D Ja här blåste det massor igår, men hade en riktigt bra dag. :)

2011-09-14 @ 05:55:17
Sofia - My Camera And I

Härlig bild!

Ja, jag tänker stanna under täcket resten utav dagen förutom när vår valp ska ut och leka eller gå en kort promenad:)

2011-09-14 @ 09:38:21
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin