Plugg.


Sitter här med den enda valpen som är kvar. Hon är så himla söt! ♥ Idag har jag inte gjort något vettigt alls förutom att plugga på tyskaläxan som jag har tills imorgon. Följde med mamma ut på en liten cykeltur också, men annars har jag bara suttit och försökt plugga in tyska gramatiken ordentligt.  
Der, den, dem, des - die, die, der, des - das, das, dem, des - die, die, den, der ..

Sofia - My Camera And I

Åh, det är så mysigt med valpar! jag sitter här med vår Leonbergervalp, han tycker dock inte att det är så kul att sitta stilla dock!^^

2011-09-15 @ 11:04:56
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Sofia - My Camera And I

Sv: Ja, verkligen!^^

2011-09-15 @ 22:16:27
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin