Svar på frågestunden.


Här kommer svaren på frågestunden! Tack för många frågor! :D

PERSONLIGT
Hur många hundar har ni?
- Just nu har vi 5 stycken hundar varav 1 fortfarande är valp.

Hur lång är du?
- 166-168. Det var ett tag sedan jag mätte mig sist!

Vad har du för skostorlek?
- 38-39

Ditt favorit klädesplagg?
- Måste svara linnen. Enkelt och bra!

Favorit mat?
- Svår fråga. Gillar det mesta! Men pizza är alltid gott! (;

Blåbär eller Jordgubbar?
- Jordgubbar helt klart!

Vad tycker du om svampar? Alltså är dom goda att äta?
- Det är väl gott, i alla fall kantareller!

Hurdant väder är det hos dig, nu när du svarar på det här?
- Mulet med lite sol ibland!

Finns det någon fråga du aldrig skulle svara på?
- Antar det. (;


FOTOGRAFERING
Kan du skriva lite om din kamera och kameratillbehör? :)
-
Det finns ett inlägg om det. Uppe vid headern finns det en knapp man kan trycka på för att komma till det. :)

Vad gillar du att fota mest?
- Just nu är det nog mest Natur/Makro. Men jag har upptäckt att porträtt är otroligt kul det med.

Vad betyder stilleben?
- Tror man kan kalla det arrangerad fotografering. Alltså man ställer upp saker som ska bli ett motiv. Till exempel frukter i en skål eller liknande. Dock passar inte bilderna som jag har i min sån kategori in riktigt.



BLOGGEN
Hur fick du din blogg så snygg? Hur lärde du dig?
- Tack för det första! Sen jag upptäckte photoshop och lärde mig att koda har jag alltid tyckt det varit roligt och sen dess har jag övat massor! :)

Vad följer du för bloggar?
- Jag följer väldigt många bloggar, men de jag kolla på dagligen finns under länkar i menyn!  

Rebecka - fotoblogg

Sv: Taack :D

2011-09-17 @ 19:52:20
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin