Torsdag.


Megagod kycklingsallad!
Varit på Göksäter idag. Ska göra om rummet lite eftersom det är lite barnsligt eller vad man ska kalla det. Så köpte två nya mattor och gardiner. Jag har bara haft fasta möbler i mitt rum, alltså en säng som sitter fast i väggen och nu är jag ganska trött på det och ska köpa en säng, eller jag ska få den i julklapp. Ganska tråkig julklapp kanske, men mycket bättre än att betala en själv! Sen ska jag köpa en garderob också! Ska bli skönt att få lite nytt och fräscht! :) Så drömkameran får vänta lite till, men inte så länge!

Sofia - My Camera And I

Vad gott det ser ut!:D Jag fick min dubbelsäng i födelsedagspresent, hade en 90 cm bred innan men bytte upp mig till 160 cm:D Värt:)

2011-09-29 @ 23:30:40
URL: http://mycameraandi.webblogg,se
Sofia - My Camera And I

Sv: Tack så mycket:D

Ja, det känns mer "vuxet" med en dubbelsäng!

:)

2011-09-30 @ 20:05:33
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin