After the rain has fallen.

Jag ursäktar den urusla uppdateringen, men har verkligen haft fullt upp. Jobbat mycket och när jag inte jobbat har jag träffat kompisar osv. Har helt enkelt haft ork att starta datorn ens. 
I förrgår var jag och några kompisar på Ullared, ungefär tre timmars bilresa och vi delade på bensinpengarna eftersom en av kompisarna körde oss. Det här var första och nog enda gången jag åker dit. Kändes som om hela sverige var på Ullared just den dagen, man kom knappt fram mellan alla kundvagnar, fy. Ska man dit så ska man nog inte åka mitt på sommaren, en regnig dag precis efter att alla fått sin lön. Men kul var det ändå och jag hittade en del bra saker som fick följa med hem, ska försöka fixa ihop ett inlägg om vad jag köpte någon dag snart, ha tålamod med mig är ni gulliga! 

Ellen (alatariel)

Super fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket Ellen :)
Linnea Eriksson

2012-08-05 @ 16:32:08
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin