En riktigt hurtig start på dagen.

Var uppe klockan 07.20 i morse. Mötte Sanna vid vägen klockan 07.30 och vi sprang en sväng tillsammans. Sen när jag kom hem åt jag en riktigt god frukost. Hittade lite blåbär också som fick toppa yoghurten och müslin. Kände mig ganska hurtig faktiskt och ska jag vara ärligt var det skönt att vara uppe i tid för en gångs skull, detta ska göras om, ofta.
 Nu håller jag på att packa, för klockan fyra avgår tåget till Stockholm som mamma och jag ska på. Ska se om jag lyckas uppdatera något när jag är borta. Ha det bra sålänge, puss alla söta ♥
 


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin