Färg eller svartvitt?.

Nu till den eviga frågan, färg eller svartvitt? Vad tycker ni? :)

Ellen (alatariel)

Båda är fina, men kanske svart vit. :) Det blir liksom mera djup i bilden! ;)

Svar: Ja det är sant faktiskt, tror jag tycker om den bäst jag med! :)
Linnea Eriksson

2013-01-01 @ 19:07:41
URL: http://alatariel.papper.fi
Farbror Kamel

Färg tror jag nog! Alla dem blå nyanserna skapar en vinterkänsla. Den svartvita är lite platt och ointressant. Svartvit är lite mer för konturkänsla i mitt tycke. Med färg blir det en jätte snygg porträttbild UwU

Svar: Tack för din åsikt! Jag tror jag håller med dig faktiskt, just när det gäller denna vinterbild! Tack :D
Linnea Eriksson

2013-01-05 @ 15:20:15
URL: http://facebook.com/ameliarybergphotography
Anneli - A'la Foto

Definitivt färg. Så fina färger som ger ett frostigt intryck! Superfin bild!

Svar: Tack så jättemycket!!
Linnea Eriksson

2013-01-07 @ 13:34:25
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin