Hej mitt vinterland.

Vilken underbar dag! Först var jag i stallet och vi red ut en sväng. Billy var pigg och glad och jag frös inte ett dugg. För ni som följer mig på instagram vet att jag införskaffat en ridoverall! Så himla skönt! Tog en del bilder idag också, både på billy, mina kaniner och lite övriga vintriga bilder! Det är så fint överallt, älskar snö. 
I fredags var det full fart. Först skola, med yoga på idrotten, sedan vidare till svanesund där jag träffade Louise. Helt otroligt att äntligen få träffa henne, det var ju drygt ett år sedan sist. Min fina vän! 
Sedan åkte jag till Sandra och umgicks med henne och Robert hela kvällen, vi myste och hade snöbollskrig. Så galet ägda blev de, haha. Nu ska jag nog ta tag i plugget så det blir klart. Pussar!

Louise Johansson

Det var väldigt awesome att träffa dig igen! <3

Svar: Det var det verkligen! Snart igen hoppas jag! <3
Linnea Eriksson

2012-12-10 @ 18:19:28
URL: http://myharmony.blogg.se
Kungen

Vadå? vem var det som blev ägd egentligen?? ljugare! alla vet att det var jag som vann!!

Svar: Hahaha idiot.
Linnea Eriksson

2012-12-11 @ 10:02:48
JB - fotografi

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linnea Eriksson

2012-12-14 @ 00:02:44
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin