Mina julklappar i år.

Lite blandade julklappar från släkt, vänner och familj. Jag fick ett rött paraply, guldigt linne, t-shirt med peacemärke, svart blus, fuktkräm, hand & nagelkräm + set, pengar, nyckelring, prenumeration på VeckoRevyn, låda med citat från Sandris och ett fadderskap på en tiger. Blev verkligen glad för mina julklappar i år, men varje år får jag alltid känslan av att det är för mycket. När man var liten blev man glad för mycket, men nu kan jag inte låta bli att få skuldkänslor. Men det kompenseras av den bästa julklappen jag fått någonsin - fadderskapet på en tiger från WWF, har alltid tänkt bli det men man måste vara 18 för att få göra en beställning, men nu tog pappa tag i saken och jag är nu med och stödjer WWFs kamp mot tjuvjakt. Känns så jäkla bra. Tack pappa och mamma med såklart och alla andra. ♥

Mamma

Puss på dig, unge!

2012-12-29 @ 21:43:31
Ellen (alatariel)

Verkligen fina julklappar! :)

Svar: Ja jag är jättenöjd :)
Linnea Eriksson

2012-12-31 @ 11:32:18
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin