Aj.

Varit full fart hela dagen känns det som. Städade till slut rummet trots alls - känns skönt nu. Det har varit helt underbart väder, nästan femton grader varmt ute och soool! :)
Förut lyckades jag förresten. Satt och letade efter en bok i en byrå med nerfällbart lock. Kände en smäll i huvudet och rummet gungade till framför ögonen. Då har jag lyckats få den där tunga luckan rätt i huvudet! Sedan blev det en lång ramsa med svärord, haha. Blir inte förvånad om det är en stor bula där nu ..
Det var min intressanta kväll, ha det bra allihopa! :)

ADRIANA

Ojj, jääättefin bild :D

2012-03-23 @ 16:02:17
URL: http://acphoto.blogg.se/
Simon Glimholt

FIn bild! Grymt bra skärpa också! =)

2012-03-24 @ 18:44:00
URL: http://simonpixel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin