Underbara dagar.

Bilder säger mer än tusen ord har jag hört ♥
Allt känns sjukt bra just nu, är så glad! Vädret är helt freaking awesome och det är sommar! Bara 18 dagar kvar till skolavslutningen. Känns overkligt att jag aldrig kommer gå i grundskolan igen, ganska läskigt men ändå riktigt härligt! Har fått sommarjobb nu också, kommer jobba på skolans café för tredje året i rad och har även fått extrajobb på Slussens Pensionat där jag redan jobbat två gånger! Så nu kan jag bara släppa allt och njuta av sommaren!
Lyckats fixa solbrännan också, fast dock bara på framsidan av kroppen haha .. Jobbar på det! (;
- Glöm inte att följa mig på instagram! Heter neiaeri där!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin