Workshop.

Idag var jag på workshop på gymnasiet där jag förmodligen ska börja till hösten. Tyvärr var det väldigt få där, bara tre stycken med mig, men det var kul ändå. Vi gick ut och fotade lite och skrev en kort artikel om varandra. Fick även prova på att fotografera i RAW-format och redigera i Camera Raw, det var något helt nytt för mig, men det var sån skillnad på att redigera så än i bara vanligt photoshop, absolut något jag vill fortsätta med.
Desireé är modell på bilderna ovan, en snäll tjej som jag träffade där :)
Nu ska jag sova. Skola imorgon ju ..


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin