Förklaring och instagrambilder.

 
Är lite off på bloggen just nu. Men det är mycket som händer runt om mig just nu, så tyvärr kan inte bloggen komma i första hand! Men så snart jag har tid så ska jag försöka lägga upp mer bilder som ni inte sett! Men tills vidare, ha tålamod är ni snälla! Kram på er! ♥

Elina

sv: Det är väldigt obehagligt, även fast jag har lärt mig att hålla mig lugn! Jag har väl blivit så van som man kan bli kan man säga. Jag får inga direkta hallucinationer, vilket är väldigt skönt. Kan dock väldigt ofta få känslan av att folk står i rummet, även fast jag är helt ensam. Så sådana hallucinationer uppstår!

Svar: Vad otäckt. Men jag kan inte låta bli att tyckte det är väldigt fascinerande haha. Jag kanske har blandat ihop detta men det finns ju något som kallas lucid dreams, alltså klardrömmar, och jag undrar om det är ungefär samma sak, kan du liksom somna när du är i det tillståndet och vara medveten om att du drömmer?
Linnea Eriksson

2012-11-10 @ 16:38:44
URL: http://continuedreaming.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin