Godnatt världen.

Godnatt världen. Idag har jag suttit i 9 timmar och pluggat till en engelska debatt, standard en söndag. Mina ögon faller ihop av sig själva snart, haha. Annars har det varit en väldigt bra helg, i fredags var jag ju med ett gäng goa tjejer. I lördags red jag på förmiddagen och sedan kom Sandra hit och vi drog till en liten fest med Sanna. Sandra och jag kände knappt några, men lite kul var det i alla fall! Imorgon ska träningen igång igen, som jag säger innan varje måndag, haha. Nej men ärligt, imorgon kommer jag igång!! Pussar

Ellen (alatariel)

Jätte fin bild! :D

Svar: Tack snälla du! :D
Linnea Eriksson

2012-11-19 @ 14:38:33
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin