Victoria Secret's Love is heavenly.

Några produktfotografier jag knäppte för en stund sedan!
Som ni vet var ju jag och mamma i London på höstlovet. Där var jag ju bara tvungen att leta upp Victoria Secret's butik!! Där köpte jag denna fina lilla parfym som doftar helt underbart enligt mig. Men jag köpte även en Body Splash som används flitigt och ett par trosor som jag är helt kär i, haha. ♥
- Förresten, om det är någon som är intresserad så tänkte jag att jag kanske kunde lägga upp ett inlägg om hur jag har fotograferat och redigerat bilderna! 

Becca

Japp, gör det, jag är intresserad! Haha :)

2012-11-26 @ 20:51:53
Saga

Ja absolut, du måste lägga upp hur du redigerat och fotograferat dessa fina och häftiga bilder :D

2012-11-30 @ 19:50:27
Anonym

Lägg gärna upp ett inlägg om hur du fotat bilderna! Hur du gjort med bakgrunden och speglingen! :D

Svar: Jaa jag ska försöka fixa det så snart som möjligt :D
Linnea Eriksson

2012-12-30 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin