Femton dagar gamla.

Jag ursäktar att det dröjde så länge innan ni fick veta att min duktiga hund Kelly födde fyra små friska valpar. Nu är de femton dagar gamla och hur söta som helst och borde öppna ögonen helt vilken dag som helst nu. Tyvärr har jag inte hälsat på dem på ett tag eftersom jag är sjuk, men snart så. När valparna är tre veckor får även personer som inte tillhör familjer komma och hälsa på. Det är nog inte bara jag som längtar tills dess! ;) 

Louise Johansson

FINALLY! Vet du hur länge jag väntat på dessa bilder eller? Sååå söta :D<3

Svar: HAHA stackare! Jaaa visst är dom! :'D <3
Linnea Eriksson

2012-10-18 @ 21:00:49
URL: http://myharmony.blogg.se
EVELINA - art & photos

Men ååååhhh så super söta valpar :D <3 Beagle valpar är så sjukt söta =)

Svar: Hahah jaa de är verkligen otroligt söta! Blir chockad varje gång vi får valpar att de är så söta haha :D
Linnea Eriksson

2012-10-19 @ 00:04:15
URL: http://faithfully.blogg.se
Ellen (alatariel)

Åh vilka sötisar!

Svar: Jaa! Jag är kär! <3
Linnea Eriksson

2012-10-21 @ 15:21:43
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin