Förkylning och chokladbollar.

Har inte varit i skolan idag. Är helt svag i hela kroppen och när jag sväljer känns det som om jag sväljer massor av häftstift typ. Har sovit bort nästan hela dagen, men när jag varit vaken har jag försökt att plugga. Jag har lite beslutsångest om jag ska till skolan imorgon, men det lutar nog åt att jag stannar hemma i alla fall, är ju trots allt ruskigt sjuk. Dock har jag lite panik, för jag missar massor av viktiga lektioner imorgon. Får väl plugga så gott det går hemma. Nej, nu ska jag inte klaga mer, haha.
Mamma var så gullig och gjorde chokladbollar av en 'nyttig' sort till mig förut. Istället för socker är det stevia i och de är rullade i sesamfrön istället för pärlsocker. Rekommenderar det varmt till alla andra som har godisförbud som jag. Enkelt att göra och minst lika gott. Tummen upp! 
Nu ska jag sova vidare. Puss o kram ♥

Caroline

Omgaash, dom ser as goa ut, ja vill åxå ha! Men är nog för lat för att göra :$ Vi saknar dig i skolan Nea!!! Asfin och bra blogg btw ;)

Svar: Jaaa dom var sjukt goda verkligen! Åhw, vilken tur att jag är tillbaka nu då! Har saknat er med!! Tack så mycket Carro, glad jag blir! :D
Linnea Eriksson

2012-10-17 @ 08:57:28
URL: http://careohlajn.blogg.se
Careohlajn

ahahahha ups, såg dig inte där back i klassrummet ;*

Svar: hahahah lugnt! ;*
Linnea Eriksson

2012-10-17 @ 09:34:45
Ellen (alatariel)

Men va tråkigt att du känner dig dålig, krya på dig! Gott med chokladbollar! :)

Svar: Tack så mycket, känner mig bättre nu iaf! Verkligen haha :)
Linnea Eriksson

2012-10-17 @ 17:54:27
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin