Hello London.

Sitter på hotellrummet mitt i London just nu. Flygplanet lyfte halv åtta på kvällen. Jag har ju aldrig flugit innan, men tyckte det var rikigt kul haha. Det häftigaste var nog innan vi skulle landa, när man kunde se hela london under sig med massor av små ljusprickar. Lyckades ta några bilder, dock inte så bra kvalitét, men what ever. Vi var framme tjugo över nio på Heathrow airport och därifrån tog vi ett tåg till Paddington Station och gick sedan en bit, var nära på att bli överkörda av några dubbeldäckare på vägen, men kom i alla fall fram till slut! 
Imorgon ska vi på en busstur och efter det får vi väl se vad vi hittar på! Men nu ska jag sova, godnatt på er! ♥

Ellen (alatariel)

Verkligen fina bilder! :)

Svar: Taack! :))
Linnea Eriksson

2012-10-29 @ 15:43:01
URL: http://alatariel.papper.fi
Louise Johansson

Du har väl visste flugit förut? ;)

Svar: Hahah ja okejdå .. och det var hur häftigt som helst! Måste få göra det igen (a)
Linnea Eriksson

2012-11-01 @ 20:19:18
URL: http://myharmony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin