▼ It's so rainy and cold.

Vaknade i morse med så fruktansvärt ont i halsen, så startade dagen med te med honung, injefära och nejlikor. Sedan pressade jag en apelsin och en lime och drack det. Och nu sitter jag och äter ett äpple som jag varvar med en vitlöksklyfta, rätt äckligt måste jag säga. Men jag har ingen lust att bli förkyld, har liksom precis blivit frisk och kommit igång med träningen! Så jag ska väl gosa ner mig under täcket och starta en film eller något. Dock måste jag plugga också .. Blä, äckliga regniga dag. Puussss

Ellen (alatariel)

Härliga bilder! :) Vi skall hoppas att du inte blir sjuk! :)

Svar: Tack så mycket Ellen :)
Linnea Eriksson

2012-10-14 @ 16:22:39
URL: http://alatariel.papper.fi
Elin Pettersson

Din blogg e så fiiin!

Svar: Taaack så jättemycket Elin! <3Din blogg är bäst! Kollar den varje dag!
Linnea Eriksson

2012-10-15 @ 17:17:26
URL: http://allaboutelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin