Sunday again.

Söndag igen då. Bläää, varför måste det blir Söndag? Sitter och pluggar och har gjort det i stort sett hela dagen. Vi har ett prov i naturkunskap på Tisdag och just nu är min hjärna som en gröt. Kan inte tänka klart och sitter och försöker plugga in massor av kemiska formler som bara måste sitta. 
Annars har denna helgen varit riktigt bra! I lördags jobbade jag och sedan drog jag till några kompisar och vi hade det skitkul verkligen, haha. Alltid lika kul roligt att träffa mina fina! Jag följde med hem till Sanna och sov där. Efter att jag blivit hämtad imorse så åkte jag till stallet och red skruttponnyn. Längtar redan tills nästa helg!
Nej, nu ska jag plugga formler, puusss! ♥

Louise Johansson

Maha jag hade NK prov idag! Lycka till imorn :D

Svar: Oh, hoppas det gick bra! Tack! :D
Linnea Eriksson

2012-10-22 @ 16:55:48
URL: http://myharmony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?


Din e-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:


NEIAPHOTO.BLOGG.SE
På denna bloggen kan ni ta del av min vardag i bild och text. Som ni säkert kan se så har jag ett stort intresse för fotografering, vilket mycket av bloggen handlar om. Jag bor på en ö på västkusten med min familj och mina djur och är även medryttare på en ponny som heter Belair som ni säkert också kommer få se ganska mycket av här på bloggen. Jag är 16 år och har precis börjat första året på gymnasiet. Enjoy!

Kontakt: blogg.neiaphoto[a]gmail.com

bloglovin